Jedan od osnovnih mandata Agencije za državnu službu Bosne i Hercegovine je pružanje i upravljanje aktivnostima obuke državnih službenika u institucijama BiH. U cilju osiguranja efektivnijeg i efikasnijeg upravljanja aktivnostima obuke, Agencija je pokrenula projekat razvoja i implementacije informacionog sistema za upravljanje procesom obuke (TMS – Trening menadžment sistem), kao korisnički-orijentisanog web-portala za obuku, namijenjenog državnim službenicima svih institucija na državnom nivou.
Svrha informacionog sistema, po korisničkim ulogama, je:
1. Trening administratori, zaposlenici Agencije za državnu službu BiH iz Sektora za obuku i informacione tehnologije, sistem će koristiti za sljedeće osnovne aktivnosti:
Vođenje evidencija o katalogu obuka, sesijama obuka i polaznicima obuka;
Zakazivanje i upravljanje sesijama obuke, što podrazumijeva i objavu oglasa obuke putem web-portala; obrada i upravljanje prijavama državnih službenika na konkretne sesije obuke;
Objava rasporeda obuka državnih službenika;
Vođenje evidencija o prisustvu na obuci, uspješnosti završetka obuke i otkazivanjima prijava; vođenje evidencija o kreditima obuka, satima obuke i rezultatima eventualnog završnog ispita;
Praćenje izvještaja o evaluaciji obuke od strane polaznika, generisanje zbirnog izvještaja po obuci;
Vođenje evidencije o trenerima i trening-organizacijama, mogućnost praćenja ocjena trenera i trening-organizacija na osnovu evaluacija polaznika obuke;
Štampanje različitih predefinisanih izvještaja na nivou polaznika obuke, obuke, institucije ili svih institucija BiH, u odabranim vremenskim periodima;
Štampanje certifikata o završenoj obuci;
Pridruživanje dokumenata obukama i sesijama obuke; i
Automatsko i ručno generisano slanje obavještenja i podsjetnika polaznicima obuke putem e-maila.
2. Registrovani korisnici, državni službenici zaposleni u institucijama BiH, sistem će koristiti za sljedeće osnovne aktivnosti:
Samostalno registrovanje u sistem uz administraciju trening-administratora;
Upravljanje svojim profilom koji će sadržavati službene podatke potrebne za funkciju obuke državnih službenika;
Pregled rasporeda dostupnih kurseva i online prijava na njih;
Pregled statusa prijave na svaku pojedinačnu obuku i transkript svih završenih obuka u željenom vremenskom periodu;
Podnošenje zahtjeva za kreditiranje eksternih obuka;
Popunjavanje online evaluacijskog obrasca za svaku pohađanu obuku, odnosno ankete u slučaju provođenja analize potreba za obukom.
3. Anonimni korisnici, osobe sa pristupom internetu i adresom TMS sistema, sistem će koristiti za sljedeće osnovne aktivnosti:
Pregled javno dostupnih podataka o obukama, uključujući: pregled objavljenih obuka, pregled statističkih podataka o obukama i pregled novosti i obavještenja;