Vještine komunikacije sa strankama

Objavljeno: 29.08.2019
Prijave moguće ostaviti u periodu: 29.08.2019 - 18.09.2019
Datum održavanja: 23.09.2019
Organizator: Agencija za državnu službu BiH
Lokacija: "Zgrada prijateljstva Grčke i BiH - sala 402" - Trg Bosne i Hercegovine 3, CENTAR SARAJEVO


SADRŽAJ

-          Primjena Client centricity modela u svakodnevnom radu sa strankama

-          Pravila rada sa strankama, kodeks ponašanja i ophođenja

-          Razlikovanje tipova stranaka

-          Kako komunicirati sa „teškim strankama“

-          Konflikti u radu sa strankama

-          Komunikacija sa strankama uslovljena različitim kulturološkim uvjetima

-          Uloge komunikatora

-          Neverbalna komunikacija

-          Negativni efekti lošeg upravljanja radom sa strankama

-          Upravljanje primjedbama stranaka

CILJ

Upoznati polaznike sa vještinama za upravljanje radom sa strankama. Osvijestiti njihovu socijalnu ulogu, razjasniti mogućnosti i opcije, razgraničiti kompetencije u komunikaciji sa strankama saznavanjem očekivanja i potreba stranke, kako bi se izbjegli nesporazumi.

OČEKIVANI ISHODI

Polaznici će se upoznati sa modelima ponašanja koji će im olakšati rad s različitim tipovima stranaka, kominikacijskim alatima, naučiti kako da konunikaciju sa strankama ne doživljavaju osobno.

CILJNA GRUPA

Državni službenici koji rade direktno sa strankama.

BROJ KREDITA: 2

 


Raspored

Tema Od Do Predavac
Vještine komunikacije sa strankama 23.09.2019 9:30 23.09.2019 15:00 Ranka Katalinski


Predavač


Ranka Katalinski
Ranka Katalinski je magistrica humanističkih nauka - oblast menadžment u obrazovanju, te specijalista traumatske psihologije. Dugogodišnje stručno iskustvo stekla kao edukatorica, stručna konsultantica, mentorica na brojnim domaćim i međunarodnim projektima, treninzima, radionicama iz oblasti pedagogije, psihologije, komunikacije, medijacije. (Ko)autorica je nekoliko priručnika za rad s djecom i mladima, nastavnicima. Certificirana je predavačica Agencije za državnu službu BiH na temu Vještine komunikacije sa strankama.



0/22



Naslov