Savremena poslovna komunikacija (webinar)

Objavljeno: 23.10.2025
Prijave moguće ostaviti u periodu: 23.10.2025 - 11.11.2025
Datum održavanja: 12.11.2025 - 14.11.2025
Organizator: Agencija za državnu službu BiH


Webinar će se realizirati putem Adobe Connect platforme.

Prijave će biti otvorene do 11.11.2025. godine. Nakon isteka roka za prijavu svi polaznici/ce će emailom dobiti korisničke informacije i uputstva za pristup webinaru.

Webinar će se održati 12, 13. i 14.11.2025. godine u terminu 13:30-15:0sati.

 

ZAŠTO savremena poslovna komunikacija?
Unaprijedite efikasnost, prevaziđite nesporazume i ostvarite ciljeve kroz vrhunsku poslovnu komunikaciju.

ZAŠTO je ova tema važna za Vas?

Brojna istraživanja u različitim organizacijama, uključujući i organe državne uprave, dosljedno pokazuju da je slaba komunikacija jedan od osnovnih uzroka neuspjeha u realizaciji mnogih aktivnosti. Analize, na primjer, ukazuju da loša komunikacija stoji iza čak 80% neuspjeha menadžera u državnoj upravi.

U kontekstu brzih promjena i kompleksnosti savremenog poslovanja, kvalitetna komunikacija nije samo poželjna – ona je neophodna za efikasno obavljanje svakodnevnih poslova, uspješno izvršavanje zadataka i postizanje zajedničkih i individualnih ciljeva. Zbog toga je od presudne važnosti da se u edukaciji službenika poseban fokus stavi na unapređenje vještina komuniciranja, čime se direktno podiže njihova profesionalna efikasnost.

Kome je webinar namijenjen?

Webinar je idealan za sve zaposlene u državnoj upravi, a posebno za menadžere, projektne timove, administrativne radnike i sve one čiji rad direktno zavisi od uspješne komunikacije sa kolegama, nadređenima, klijentima i partnerima.

Teme obuke

  • Barijere u komunikaciji: prepoznavanje i prevazilaženje prepreka (šumova) koje remete prenošenje poruke.
  • Proces komunikacije: razumijevanje elemenata uspješne poslovne komunikacije,
  • Osnove dobre poslovne komunikacije: prenošenje informacija, slušanje, posmatranje i pisanje,
  • Efikasna telefonska komunikacija: 10 savjeta za profesionalizam, ljubaznost i efikasnost u telefonskom razgovoru,
  • Aktivno slušanje: usvajanje 4 ključna pravila za poboljšanje fokusa, razumijevanja i odnosa sa sagovornikom,
  • Komunikacija sa različitim tipovima ličnosti: razumijevanje 4 osnovna komunikacijska stila i prilagođavanje pristupa svakom od njih (analitičar, pokretač, ljubazni i izražajni tip),
  • Osnove poslovnog bontona: standardi i pravila profesionalnog ponašanja (upoznavanje, oslovljavanje, pozdravljanje i rukovanje),
  • Neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju: tumačenje i kontrola govora tijela.

 

ŠTA će polaznici naučiti tokom webinara?
Učestvovanje na webinaru će Vam omogućiti da:

  • Razumijete koje prepreke se najčešće javljaju u komunikaciji i kako ih proaktivno eliminisati,
  • Savladate funkcionalan proces poslovne komunikacije i ispravno kodirate i dekodirate poruke,
  • Usvojite 10 savjeta za izvrsnu telefonsku komunikaciju,
  • Primijenite 4 pravila aktivnog slušanja za unapređenje odnosa i smanjenje nesporazuma,
  • Prilagodite stil komunikacije različitim tipovima sagovornika, osiguravajući saradnju i efikasnost,
  • Ovladate osnovama poslovnog bontona, čime gradite profesionalni imidž i kredibilitet,
  • Poboljšate svoje vještine prepoznavanja govora tijela drugih ljudi.

Metodologija

U okviru webinar-a će biti primijenjena dinamična i interaktivna metodologija koja osigurava maksimalno usvajanje znanja:

  • Prezentacija ključnih teorijskih koncepata,
  • Individualne vježbe za testiranje ličnog stila komunikacije,
  • Testovi za provjeru razumijevanja gradiva,
  • Primjeri iz realnog poslovnog okruženja,
  • Interaktivna razmjena informacija sa predavačem,
  • Povratne informacije.

 

CILJNA GRUPA:

Svi državni službenici/ce

BROJ KREDITA: 2


Raspored

Tema Od Do Predavac
Savremena poslovna komunikacija (webinar) 12.11.2025 13:30 12.11.2025 15:00 Miloš Todorović
13.11.2025 13:30 13.11.2025 15:00 Miloš Todorović
14.11.2025 13:30 14.11.2025 15:00 Miloš Todorović


Predavač


Miloš Todorović

Miloš Todorović je diplomirani ekonomista, direktor Centra za ekonomiju, koji se bavi izvođenjem edukacije iz oblasti menadžmenta i prodaje. Predsjednik je Sekcije za edukaciju u Udruženju ekonomista RS SWOT. Od 2006.g je ovlašteni trener vodeće svjetske kompanije na području treninga iz oblasti menadžmenta, Crestcom Int LLC iz Denvere – SAD. Pored treninga se bavi i organizacionim konsaltingom i digitalizacijom. Radio je za kompanije, kao što su Xerox, Canon i Kraft Foods International. Certificirani je predavač Agencije za državnu službu BiH na teme: Efektno pregovaranje, Kako komunicirati na višem nivou (napredne vještine komunikacije), Kreativno rješavanje problema, Odlučivanje, Pisana i usmena prezentacija, Planiranje i vođenje sastanka, Podizanje nivoa usluga klijentima, Strateško planiranje, Suvremena poslovna komunikacija,




83/90



Naslov